افزايش فالوورهاي واقعي با ربات تلگرام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 57
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 100
:: بازدید سال : 361
:: بازدید کلی : 1439

RSS

Powered By
loxblog.Com

افزايش فالوورهاي واقعي با ربات تلگرام
یک شنبه 26 بهمن 1399 ساعت 10:49 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

روشی مطمئن برای افزایش ممبر تلگرام می‌خواهید؟ برای اطلاع از نحوه خرید و همچین اطلاعات بیشتر در رابطه با تبلیغات کلیکی در تلگرام می‌توانید با شماره تماس 09923140672 و آیدی @yaraplus2 در تماس باشید. این پیام رسان را می‌توان از جمله پیام رسان‌های عالی و با کیفیتی دانست که علاوه بر امکانات عالی و متناسب به محلی برای تبلیغ تبدیل شده است. نکته جالب در رابطه با این پیام رسان آن است که شما می‌توانید بدون هزینه اقدام به راه اندازی کانال خود نمایید و از آن طریق فعالیت‌هایی مربوط به بازاریابی دیجیتال خود را پیگیری نمایید. شما همچنین میتوانید از خرید فالوور واقعی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید. هم اکنون این پیام رسان با در اختیار قرار دادن اطلاعات آماری مناسب توانسته است قدمی بزرگ در جهت نزدیک شدن به شبکه‌های اجتماعی بردارد. در ادامه این مقاله در رابطه با تاثیر تبلیغات کلیکی در تلگرام مطالبی را عنوان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

در حاضر می‌توان گفت این پیام رسان یکی از به صرفه‌ترین محل‌ها برای آگهی است. بر اساس آمار به دست آماده، آگهی در این پیام رسان یکی از مناسب‌ترین محل‌ها است. با توجه به فیلتر بودن این پیام رسان اما همچنان یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها در ایران همین پیام رسان است. مدیران کسب و کارهای فیزیکی پس از مدتی فعالیت عموما به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستند.

یکی از مناسب‌ترین و در عین حال کم هزینه‌ترین روش‌ها برای گسترش کسب و کار را می‌توان استفاده از این پیام رسان در نظر گرفت. شما در این فضا تنها با راه اندازی یک کانال خواهید توانست به طرز چشم گیری کسب و کار خود را به موفقیت‌های گوناگون برسانید. یکی از این روش‌ها برای موفقیت را می‌توان تبلیغات کلیکی در تلگرام در نظر گرفت. در ادامه به انواع روش‌های آگهی در این پیام رسان خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید.

انواع تبلیغ در پیام رسان telegram

همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای انجام آگهی و بالا بردن بازدید و فروش  در این پیام رسان وجود دارد از تبلیغات کلیکی در تلگرام گرفته تا آگهی بازدیدی، ما در این مقاله به بررسی دقیق تبلیغات کلیکی در تلگرام خواهیم پرداخت و دیگر روش‌های آگهی را می‌توانید در مقالات وب سایت مای ممبر مطالعه نمایید. در حالت کلی با 5 روش آگهی در این پیام رسان رو به رو هستیم.

  • آگهی توسط افراد تاثیرگذار

  • افزایش تعداد اعضای کانال به وسیله خرید ممبر

  • آگهی ساعتی در کانال‌های بزرگ

  • آگهی کلیکی

  • آگهی بازدیدی

هر کدام از روش‌های نام برده شده دارای ویژگی‌های و مزیت‌های خاص خودشان هستند که شما می‌توانید بر اساس نوع استراتژی کسب و کار خود  روش مناسب برای انجام آگهی را انتخاب نمایید. لازم به توضیح است که روش‌های نام برده شده در این مقاله را می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از وب سایت مای ممبر تهیه نمایید. برای این کار می‌توانید با شماره‌های درج شده در ابتدای مقاله تماس حاصل نمایید؛ همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش راهنمایی لازم در رابطه با نحوه خرید و اجرا را به شما ارائه خواهند داد.

تبلیغ کلیکی

همان طور که گفته شد در این پیام رسان شما به 5 روش می‌توانید آگهی انجام دهید که یکی از مناسب‌ترین این روش‌ها را می‌توان تبلیغات کلیکی در تلگرام دانست.

جمع بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی در رابطه با این پیام رسان به بررسی دقیق روش‌های تبلیغات در تلگرام پرداختیم. همچنین یکی از مناسب‌ترین روش‌های پروپاگاندا در این پیام رسان را معرفی کردیم. گفتیم که پروپاگاندا کلیکی در این پیام رسان را می‌توان از مناسب‌ترین و عالی‌ترین روش‌های تبلیغی در نظر گرفت. همچنین به تک به تک ویژگی‌های این روش تبلیغی اشاره کردیم. گفتیم که شما در این روش تبلیغی خواهید توانست با هر میزان هزینه تبلیغاتی خواهید توانست تبلیغات کلیکی در تلگرام را به اجرا بگذارید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و همچنین آگاهی از روش‌های دیگر پروپاگاندا در این پیام رسان می‌توانید با شماره‌های درج شده در ابتدای مقاله تماس حاصل نمایید.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تلگرام اپلیکیشن محبوب و پرکاربردی در کشور ما به حساب می‌آید که به دلیل امکانات فراوان و رایگانی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد در طیف‌های مختلف جامعه از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و به عنوان یک مسنجر سریع و کار راه‌انداز شناخته می‌شود که تا افراد می‌توانند اطلاعات مهم خود را در فضای ابری تعبیه شده در آن بارگذاری و ذخیره کنند. طبیعتا هر جا که توجه زیادی وجود داشته باشد سروکله تبلیغات نیز پیدا می‌شود و اپلیکیشن پرطرفدار تلگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در این مقاله در وب‌سایت مای ممبر به بررسی مزایای تبلیغات تلگرامی می‌پردازیم.

چرا تبلیغات تلگرام

افراد با سابقه در دنیای تجارت و کسب و کار می‌دانند که حتی بهترین و درجه یک‌ترین کالاها و خدمات بدون تبلیغات درست و حساب شده نمی‌تواند بازده مالی مورد نظر را برای شخص یا شرکت داشته باشد. شما نیاز دارید که خریداران بالقوه شما را ببینند و برای این کار باید به جایی بروید که تمرکز و توجه مخاطبین آنجاست. طبیعتا طبق این قاعده تجارت تلگرام یکی از بسترهای فوق‌العاده تأثیرگذار برای تبلیغات به حساب می‌آید که شما ابزارهای بسیار گسترده‌ای در آن در اختیار دارید. در میان بسترهای دیگر تبلیغاتی شمال نمی‌توانید روی یک مخاطب به دقیق زوم کنید تا بازدهی تبلیغات خود را بالا ببرید اما از مزایای تبلیغات تلگرامی این است که می‌توانید مخاطب خود را به صورت دقیق انتخاب کنید. در ادامه این مقاله در وب‌سایت مای ممبر به خصوصیات و مزایای تبلیغات گسترده تلگرام بیشتر خواهیم پرداخت.

مزایای تبلیغات تلگرامی

شما در هر بستری که بخواهید تبلیغات کنید و به عنوان مثال اگر بخواهید بنر خود را روی یک جایگاه مناسب نصب کنید باید هزینه‌های قابل توجهی را برای طراحی و نصب و همچنین اجاره آن مکان پرداخت کنید. در تلگرام شما بابت ارسال پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و محتوای دیگری که برای تبلیغات به اشتراک می‌گذارید و هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و این بستر برای شما کاملا رایگان است. یکی دیگر از نکات مثبت و مزایای تبلیغات تلگرام این است که شما برای ارسال یک متن بلند هیچ محدودیتی از نظر تعداد کلمات ندارید و می‌توانید یک متر بسیار بلند را در یک پیام ارسال کنید. وضعیت بزرگ دیگری که تلگرام دارد این است که شما می‌توانید در آن به راحتی لینک وب‌سایت و یا صفحات اجتماعی خود در اپلیکیشن های دیگر را به اشتراک بگذارید.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد تلگرام بسیار پرطرفدار و محبوب است و طبیعتا این عامل موجب می‌شود ویدیوها و عکس‌ها و به طور خلاصه محتوای تلگرامی شما در این اپلیکیشن به راحتی جلوی دید تعداد زیادی از افراد قرار بگیرد. یکی از جذاب‌ترین امکانات و مزایای تبلیغات تلگرامی این است که شما می‌توانید مخاطبین خود را به صورت دقیق انتخاب کنید و فیلترهایی مانند مکان مخاطبین یا پیش شماره آن‌ها را انتخاب کنید تا فقط اشخاص مورد نظر شما تبلیغاتتان را ببینند. در کنار تمام این مزایای تبلیغات تلگرامی در واقع شما یک بازار جدید به دست می‌آورد که در کنار تمام تبلیغات و آپشن‌های دیگری که دارید به شما یک بیلبورد بسیار پر بازدید و ارزان می‌دهد.

تبلیغات مبتنی بر بازدید

در این روش‌ها معیار تبلیغات و پرداخت هزینه بابت تبلیغات میزان بازدید پست مورد نظر است. این یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد و راندمان بسیار بالایی را برای شخص تبلیغ کننده به همراه دارد. در این روش‌ها شخص پستی را در اختیار تبلیغ کننده قرار می‌دهد و به میزان ویوی واقعی که آن پست دریافت می‌کند به متصدی تبلیغات پول پرداخت می‌شود. ممکن است شخص تبلیغات خود را به یک کانال تلگرام بدهد و پست در آن کانال منتشر شود و ممکن است آن پست را به یک تبلیغاتی بدهند که آن را در کانال‌های متعددی برایش منتشر می‌کند.

میزان ویدیو مورد نظر از قبل مشخص می‌شود و مبلغ مربوط به آن نیز پرداخت می‌شود و پس از دریافت تعداد ویو مورد نظر پست از آن کانال یا کانال‌ها برداشته می‌شود. یکی از مزایای تبلیغات تلگرامی این است که شما می‌توانید طبق موضوع این تبلیغات را انجام دهید و طبیعتا اگر تبلیغات شما در کانالی با موضوع مرتبط منتشر شود می‌تواند بازدهی بسیار بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد. البته این روش ممکن است هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد اما طبیعتا بازدهی آن بسیار بالا خواهد بود.

تبلیغات ثابت و زمان‌دار

در روش تبلیغات ثابت و زمان‌دار که به صورت استاندارد در تمام دنیا انجام می‌شود پست مورد نظر به صورت زمان‌دار و معمولا در بازه‌های ۱۲ ساعته و یا ۲۴ ساعته روی کانال و یا کانال‌های مورد نظر منتشر می‌شود و پس از اتمام زمان مورد نظر پست از روی کانال‌ها پاک می‌شود. در این روش‌ها معمولا ویو کسب شده توسط آن پست قابل اعتمادتر است زیرا صاحبان کانال بر اساس ویو از شما هزینه‌ای نمی‌گیرد و فقط در یک زمان‌بندی مشخص شما را منتشر می‌کند پس دغدغه‌های برای افزایش ویو پست شما ندارند و احتمال دریافت ویو فیک برای پست شما کاهش پیدا می‌کند. این روش یکی از استانداردترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغات در تلگرام حذف می‌توانید از مزایای تبلیغات تلگرامی به خوبی در این روش استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی

 

یکی دیگر از روش‌های جالب تبلیغات در تلگرام استفاده از تبلیغات کلیک اصلی در این روش یک لینک مربوط به تبلیغات شما روی کانال مورد نظر قرار می‌گیرد و در واقع هزینه که شما پرداخت می‌کنید به اندازه یک کلیک‌هایی است که روی آن لینک انجام می‌شود و مخاطب به کانال شما وارد می‌شود. یکی از نکات مثبت این روش این است که دیگر خبری از ویو و زمان نیست و شما تنها برای تعداد کلیک‌هایی که روی لینک مورد نظر وارد می‌شود و افرادی که از طریق آن لینک برای بازدید به کانال شما می‌آیند هزینه پرداخت می‌کنید. این روش که از مفیدترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن از مزایای تبلیغات تلگرامی به خوبی بهره‌مند شوید و می‌توانید با استفاده از پتانسیل‌های این اپلیکیشن قدرتمند به کسب و کار خود رونق ببخشید.

همین تفاوت سبک تبلیغ باعث می‌شود که شما علاوه بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه صرف شده نرخ مشخصی از بازدیدکننده را در اختیار داشته باشید و بدین صورت تبلیغی هدفمند را تجربه کنید. در تبلیغ کلیکی تلگرام برای اثربخشی بیشتر و بهتر امکان هدف‌گذاری موضوعی را برای تبلیغ دهنده فراهم کردند تا راحت‌تر و ایمن‌تر درخواست تبلیغ دهد.

منابع:

https://adsmember.com/

باربری تهران





:: برچسب‌ها: تبلیغات گسترده تلگرام , خرید فالوور واقعی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: